antiraider.org  

Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
У нотариусов есть определенный уровень недопонимания относительно того, за что и как Минюст отключает их от реестров. Мы договорились, что создадим рабочую группу, которая создаст методику с четко определенными критериями отключения реестров и аннулирования свидетельств.

Когда овцы сыты - волкам неймется.
Когда овцы сыты - волкам неймется.
Под шум предвыборных баталий Министерство обороны продолжает по беспределу «решать» земельные вопросы.
На этот раз отбирают землю уникального в Украине хозяйства  Фрумушика-Нова, известного далеко за пределами страны не только своей агрохозяйственной,  но и культурно - инновационной деятельностью.

24 вересня Київрада голосуватиме за незаконну передачу землі скандальному проекту російських олігархів «Бабин Яр»
24 вересня Київрада голосуватиме за незаконну передачу землі скандальному проекту російських олігархів «Бабин Яр»
«Це абсолютно незаконне рішення – надати в оренду землі у природоохоронній зоні, поблизу майбутнього державного меморіалу «Бабин Яр», на  території яких розташовані давні кладовища. Ми заперечуємо проти дій Київради – вони дивним чином збігаються з інтересами приватного проросійського проекту меморіалу, який вже викликав справедливе обурення української культурної та наукової спільноти, протест єврейських організацій», - заявив А.Семидідько

Избиты люди «Антирейдерского союза»
Избиты люди «Антирейдерского союза»
В Киеве, на ул. Л.Толстого, 41 под офисом строительной кампании «ГЕОС» около 30 бандитов напали на мирный пикет Антирейдерского Союза. Избиты люди. Скорая увезла раненого. Милиция не вмешивается. Я дал команду активистам предпринять меры по самозащите.


Дерипаска і Ярославський втекли з Одеського аеропорту

04/11/08
Компанія "Нью сістемс АМ" Олександра Ярославського й Олега Дерипаски оголосила, що вимоги міської влади інвестувати 250 млн. дол. у реконструкцію Одеського аеропорту, включаючи модернізацію злітно-посадочної смуги, є завищеними.

Інвестори побоюються, що після будівництва злітну смугу можуть повернути до власності держави, - пише видання "Комерсант-Україна".

Уперше про реконструкцію Одеського аеропорту заговорили у вересні 2007 року. Планувалося подовжити злітно-посадочну смугу з 2,8 км до 3,2 км, побудувати два нових пасажирських термінали, готель, стоянку і магазини.

Після реконструкції аеропорт зможе обслуговувати до 3 млн. пасажирів на рік. Загальна вартість проекту - 200 млн. дол.  Тоді найбільш ймовірними переможцями в тендері на вибір інвестора називалася "Нью сістемс АМ" Олександра Ярославського, а також її партнер - російська компанія "Базовий елемент" Олега Дерипаски.

У понеділок начальник відділу стратегічного розвитку "Нью сістемс АМ" Віталій Недашковський заявив, що компанія вийшла з конкурсу.

"Ми дивимося на досвід з Харківським аеропортом (компанія є його інвестором.-ЕП) - кошти на реконструкцію злітної смуги виділяла держава. За умовами конкурсу в Одесі гроші повинні вкладати інвестори, а 250 млн. дол. - це дуже великі гроші для даного аеропорту",- відзначив пан Недашковський.

Міжнародний аеропорт "Одеса" входить до п"ятірки найбільших в Україні. Створений 1961 року, з 2000 року знаходиться в комунальній власності. Доход 2006 року - близько 40 млн. грн.., пасажиропотік - десь 350 тис. чоловік.

"Приватних смуг не буває. Але вона може бути передана в керування компанії",- заперечує голова Державіаадміністрації Олександр Давидов.

Але в цьому випадку значно скоротяться доходи держави від аеропорту, вважає віце-президент з продажу і маркетингу МАУ Сергій Фоменко.

На його думку, міській владі варто поквапитися. "Одеська злітна смуга має потребу в терміновій реконструкції. А часу до Євро-2012 залишилося зовсім небагато",- говорить він.


Джерело: Економічна правда
Посилання на джерело:  Antiraider.ua

Повернутися до розділу


Інші публікації: