antiraider.org  

Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
У нотариусов есть определенный уровень недопонимания относительно того, за что и как Минюст отключает их от реестров. Мы договорились, что создадим рабочую группу, которая создаст методику с четко определенными критериями отключения реестров и аннулирования свидетельств.

Этой осенью на украинских полях возобновятся конфликты между аграриями и рейдерами
Этой осенью на украинских полях возобновятся конфликты между аграриями и рейдерами
В сентябре-октябре 2017 года на украинских полях может обостриться конфликт между арендаторами земель и рейдерами. Вероятно применение оружия и человеческие жертвы.

Фастівський завод ФАЗОР окупований, це класичне рейдерське захоплення успішного прибуткового підприємства?
Фастівський завод ФАЗОР окупований, це класичне рейдерське захоплення успішного прибуткового підприємства?
Працівники заводу обурені й вважають, що це — класичне рейдерське захоплення успішного прибуткового підприємства. Адже перевірка, ревізія чи навіть обшук не проводять десятки озброєних людей, з наручниками й закритими обличчями.

Избиты люди «Антирейдерского союза»
Избиты люди «Антирейдерского союза»
В Киеве, на ул. Л.Толстого, 41 под офисом строительной кампании «ГЕОС» около 30 бандитов напали на мирный пикет Антирейдерского Союза. Избиты люди. Скорая увезла раненого. Милиция не вмешивается. Я дал команду активистам предпринять меры по самозащите.


Дерипаска і Ярославський втекли з Одеського аеропорту

04/11/08
Компанія "Нью сістемс АМ" Олександра Ярославського й Олега Дерипаски оголосила, що вимоги міської влади інвестувати 250 млн. дол. у реконструкцію Одеського аеропорту, включаючи модернізацію злітно-посадочної смуги, є завищеними.

Інвестори побоюються, що після будівництва злітну смугу можуть повернути до власності держави, - пише видання "Комерсант-Україна".

Уперше про реконструкцію Одеського аеропорту заговорили у вересні 2007 року. Планувалося подовжити злітно-посадочну смугу з 2,8 км до 3,2 км, побудувати два нових пасажирських термінали, готель, стоянку і магазини.

Після реконструкції аеропорт зможе обслуговувати до 3 млн. пасажирів на рік. Загальна вартість проекту - 200 млн. дол.  Тоді найбільш ймовірними переможцями в тендері на вибір інвестора називалася "Нью сістемс АМ" Олександра Ярославського, а також її партнер - російська компанія "Базовий елемент" Олега Дерипаски.

У понеділок начальник відділу стратегічного розвитку "Нью сістемс АМ" Віталій Недашковський заявив, що компанія вийшла з конкурсу.

"Ми дивимося на досвід з Харківським аеропортом (компанія є його інвестором.-ЕП) - кошти на реконструкцію злітної смуги виділяла держава. За умовами конкурсу в Одесі гроші повинні вкладати інвестори, а 250 млн. дол. - це дуже великі гроші для даного аеропорту",- відзначив пан Недашковський.

Міжнародний аеропорт "Одеса" входить до п"ятірки найбільших в Україні. Створений 1961 року, з 2000 року знаходиться в комунальній власності. Доход 2006 року - близько 40 млн. грн.., пасажиропотік - десь 350 тис. чоловік.

"Приватних смуг не буває. Але вона може бути передана в керування компанії",- заперечує голова Державіаадміністрації Олександр Давидов.

Але в цьому випадку значно скоротяться доходи держави від аеропорту, вважає віце-президент з продажу і маркетингу МАУ Сергій Фоменко.

На його думку, міській владі варто поквапитися. "Одеська злітна смуга має потребу в терміновій реконструкції. А часу до Євро-2012 залишилося зовсім небагато",- говорить він.


Джерело: Економічна правда
Посилання на джерело:  Antiraider.ua

Повернутися до розділу


Інші публікації: