Формальний підхід до безпеки Євро-2012
15/09/10 |
|
В МНС України за рахунок коштів Держбюджету протягом останніх 17 місяців розроблена перша та друга редакції проекту «Правил пожежної безпеки для спортивних будинків та споруд».
Дана робота була передбачена тематичним планом науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт Українського науково-дослідного інституту пожежної безпеки (УкрНДІПБ) МНС України на 2009-2010 р.р. (є відповідна заявка МНС України на виконання НДР).
У пояснювальній записці до другої редакції зазначається, що всього до Правил надійшло 309 зауважень та пропозицій; з них було прийнято 151 пропозицію, прийнято частково 79, відхилено 79.
У той же час, ані перша, ані друга редакція Правил за запитом «Правила пожежної безпеки для спортивних будинків та споруд» в Google та Яндекс не індексуються. Тобто, можна припустити, що проект цього документу в Інтернеті взагалі не розміщувався, а громадське обговорення Правил носить формальний характер.
Якщо хтось зможе знайти текст Правил, то свої зауваження у місячний термін у письмовому або електронному вигляді він може направити:
на адресу Українського науково-дослідного інституту пожежної безпеки МНС України (01011, м. Київ, вул. Рибальська, 18, тел. (044) 280-18-01, 280-13-97, е-mail: (undipb.kyiv@mns.gov.ua);
- на адресу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, mail@dkrp.gov.ua.
Довідка:
Які харакетрні зауваження вже відхилено?
Загальне зауваження: Було відхилено пропозицію щодо створення на спортивних спорудах протипожежних диспетчерських служб, оскільки функції таких служб повинні виконувати ДПК та ПТК про створення яких сказано в проекті Правил. Крім цього в проекті Правил визначено коло відповідальних осіб за дотримання протипожежного режиму в спортивних будинках та спорудах та визначені їх обов’язки;
Розділ 1: Були відхилені пропозиції, які суперечили загальним вимогам ППБУ. Зокрема пропозиція «виключити пункт щодо необхідності сертифікації продукції протипожежного призначення тощо».
Розділ 2: Були відхилені пропозиції, що дублювали вимоги чинних ДБН, а саме: «доповнити нормативними вимогами щодо часу евакуації людей із трибун відкритих спортивних споруд. Розробити методику розрахунку вищевказаного часу евакуації людей». Зауваження відхилено, так як необхідний час евакуації наведено в ДБН В.2.2-13. Слід зазначити, що вимоги до часу евакуації в нормативних документах України визначені більш жорстко (6 хв) ніж нормативних документах УЕФА (8 хв). Також було відхилено пропозицію, що дублює вимоги ДБН В.2.2-17, щодо улаштування місць для маломобільних груп населення. Разом з цим в проекті Правил викладено вимоги щодо забезпечення безпеки маломобільних груп населення під час проведення спортивних заходів.
Розділ 3: Більшість пропозицій в цьому розділі, які були відхилені стосувалися вимог протипожежного захисту, які вирішуються на етапі проектування, а саме: вимоги щодо улаштування евакуаційних виходів безпосередньо на зовні, улаштування протипожежних перешкод та вимоги щодо їх класу вогнестійкості тощо. При цьому слід відмітити, що в проекті Правил особлива увага приділена вимогам щодо утримання шляхів евакуації та евакуаційних виходів. Крім того в окремих розділах викладені вимоги щодо утримання спортивних будинків, споруд та приміщень, футбольних стадіонів, спортивних споруд спеціалізованих по окремим видам спорту, а саме: спортивні зали, споруди зі штучним льодом, басейни тири, споруди кінного спорту, причали, елінги.
Розділ 4: Відхилені вимоги, які повинні бути викладені в інших нормативних документах, наприклад: пропозиція щодо повноважень ОДПН про обмеження доступу вболівальників на трибуни та заборону проведення матчів. Також відхилено пропозиції щодо визначення форми припису про заборону проведення футбольного матчу тощо. Слід зазначити, що в проекті Правил визначена можливість залучення підрозділів МНС для забезпечення пожежної безпеки під час проведення спортивних заходів. Окремим розділом викладені вимоги щодо порядку взаємодії персоналу спортивних будинків та споруд з підрозділами МНС під час пожежі.
Розділ 5: Відхилені пропозиції, що стосуються етапу проектування, а саме: пропозиції щодо обладнання САПС та САПГ певних приміщень спортивних споруд, обладнання спортивних споруд системами оповіщення, вимоги до улаштування аварійного та евакуаційного освітлення. При цьому в проекті Правил викладені вимоги щодо утримання інженерних протипожежних систем, а саме: автоматичних систем пожежної сигналізації та пожежогасіння, систем протипожежного водопостачання, систем оповіщення, електричних установок, систем опалення вентиляції, кондиціювання та протидимного захисту.
Розділ 6: Відхилена пропозиція щодо опечатування керівництвом стадіону зі складанням акту підтрибунних приміщень, як така, що не стосується вимог пожежної безпеки. При цьому в проекті Правил в окремому розділі викладені вимоги пожежної безпеки, які необхідно забезпечити перед та під час проведення спортивного заходу. Також відхилено пропозицію щодо об’єднання 9 розділу з 8 та 7 розділами, як таку, що суперечить технічному завданню.
Джерело: security-ua
Антирейдерский союз предпринимателей Украины
Остановить рейдерство, обеспечить безопасность бизнеса
Национальный комитет защиты предпринимательства
Группа компаний Корпоративная безопасность
Защита собственности, поддержка предпринимательства
Дана робота була передбачена тематичним планом науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт Українського науково-дослідного інституту пожежної безпеки (УкрНДІПБ) МНС України на 2009-2010 р.р. (є відповідна заявка МНС України на виконання НДР).
У пояснювальній записці до другої редакції зазначається, що всього до Правил надійшло 309 зауважень та пропозицій; з них було прийнято 151 пропозицію, прийнято частково 79, відхилено 79.
У той же час, ані перша, ані друга редакція Правил за запитом «Правила пожежної безпеки для спортивних будинків та споруд» в Google та Яндекс не індексуються. Тобто, можна припустити, що проект цього документу в Інтернеті взагалі не розміщувався, а громадське обговорення Правил носить формальний характер.
Якщо хтось зможе знайти текст Правил, то свої зауваження у місячний термін у письмовому або електронному вигляді він може направити:
на адресу Українського науково-дослідного інституту пожежної безпеки МНС України (01011, м. Київ, вул. Рибальська, 18, тел. (044) 280-18-01, 280-13-97, е-mail: (undipb.kyiv@mns.gov.ua);
- на адресу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, mail@dkrp.gov.ua.
Довідка:
Які харакетрні зауваження вже відхилено?
Загальне зауваження: Було відхилено пропозицію щодо створення на спортивних спорудах протипожежних диспетчерських служб, оскільки функції таких служб повинні виконувати ДПК та ПТК про створення яких сказано в проекті Правил. Крім цього в проекті Правил визначено коло відповідальних осіб за дотримання протипожежного режиму в спортивних будинках та спорудах та визначені їх обов’язки;
Розділ 1: Були відхилені пропозиції, які суперечили загальним вимогам ППБУ. Зокрема пропозиція «виключити пункт щодо необхідності сертифікації продукції протипожежного призначення тощо».
Розділ 2: Були відхилені пропозиції, що дублювали вимоги чинних ДБН, а саме: «доповнити нормативними вимогами щодо часу евакуації людей із трибун відкритих спортивних споруд. Розробити методику розрахунку вищевказаного часу евакуації людей». Зауваження відхилено, так як необхідний час евакуації наведено в ДБН В.2.2-13. Слід зазначити, що вимоги до часу евакуації в нормативних документах України визначені більш жорстко (6 хв) ніж нормативних документах УЕФА (8 хв). Також було відхилено пропозицію, що дублює вимоги ДБН В.2.2-17, щодо улаштування місць для маломобільних груп населення. Разом з цим в проекті Правил викладено вимоги щодо забезпечення безпеки маломобільних груп населення під час проведення спортивних заходів.
Розділ 3: Більшість пропозицій в цьому розділі, які були відхилені стосувалися вимог протипожежного захисту, які вирішуються на етапі проектування, а саме: вимоги щодо улаштування евакуаційних виходів безпосередньо на зовні, улаштування протипожежних перешкод та вимоги щодо їх класу вогнестійкості тощо. При цьому слід відмітити, що в проекті Правил особлива увага приділена вимогам щодо утримання шляхів евакуації та евакуаційних виходів. Крім того в окремих розділах викладені вимоги щодо утримання спортивних будинків, споруд та приміщень, футбольних стадіонів, спортивних споруд спеціалізованих по окремим видам спорту, а саме: спортивні зали, споруди зі штучним льодом, басейни тири, споруди кінного спорту, причали, елінги.
Розділ 4: Відхилені вимоги, які повинні бути викладені в інших нормативних документах, наприклад: пропозиція щодо повноважень ОДПН про обмеження доступу вболівальників на трибуни та заборону проведення матчів. Також відхилено пропозиції щодо визначення форми припису про заборону проведення футбольного матчу тощо. Слід зазначити, що в проекті Правил визначена можливість залучення підрозділів МНС для забезпечення пожежної безпеки під час проведення спортивних заходів. Окремим розділом викладені вимоги щодо порядку взаємодії персоналу спортивних будинків та споруд з підрозділами МНС під час пожежі.
Розділ 5: Відхилені пропозиції, що стосуються етапу проектування, а саме: пропозиції щодо обладнання САПС та САПГ певних приміщень спортивних споруд, обладнання спортивних споруд системами оповіщення, вимоги до улаштування аварійного та евакуаційного освітлення. При цьому в проекті Правил викладені вимоги щодо утримання інженерних протипожежних систем, а саме: автоматичних систем пожежної сигналізації та пожежогасіння, систем протипожежного водопостачання, систем оповіщення, електричних установок, систем опалення вентиляції, кондиціювання та протидимного захисту.
Розділ 6: Відхилена пропозиція щодо опечатування керівництвом стадіону зі складанням акту підтрибунних приміщень, як така, що не стосується вимог пожежної безпеки. При цьому в проекті Правил в окремому розділі викладені вимоги пожежної безпеки, які необхідно забезпечити перед та під час проведення спортивного заходу. Також відхилено пропозицію щодо об’єднання 9 розділу з 8 та 7 розділами, як таку, що суперечить технічному завданню.
Джерело: security-ua
Антирейдерский союз предпринимателей Украины
Остановить рейдерство, обеспечить безопасность бизнеса
Национальный комитет защиты предпринимательства
Группа компаний Корпоративная безопасность
Защита собственности, поддержка предпринимательства