antiraider.org  

Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
У нотариусов есть определенный уровень недопонимания относительно того, за что и как Минюст отключает их от реестров. Мы договорились, что создадим рабочую группу, которая создаст методику с четко определенными критериями отключения реестров и аннулирования свидетельств.

Когда овцы сыты - волкам неймется.
Когда овцы сыты - волкам неймется.
Под шум предвыборных баталий Министерство обороны продолжает по беспределу «решать» земельные вопросы.
На этот раз отбирают землю уникального в Украине хозяйства  Фрумушика-Нова, известного далеко за пределами страны не только своей агрохозяйственной,  но и культурно - инновационной деятельностью.

Защита иностранных инвестиций, в частности, украинских инвесторов от корпоративного рейдерства и мошенничества на Кипре
Защита иностранных инвестиций, в частности, украинских инвесторов от корпоративного рейдерства и мошенничества на Кипре
ВОО «Антирейдерський союз підприємців України» проведет пресс-конференцию: Защита иностранных инвестиций, в частности, украинских инвесторов от корпоративного рейдерства и мошенничества на территории Республики Кипр

Избиты люди «Антирейдерского союза»
Избиты люди «Антирейдерского союза»
В Киеве, на ул. Л.Толстого, 41 под офисом строительной кампании «ГЕОС» около 30 бандитов напали на мирный пикет Антирейдерского Союза. Избиты люди. Скорая увезла раненого. Милиция не вмешивается. Я дал команду активистам предпринять меры по самозащите.


Українські дороги стануть платними

19/01/09
Незабаром проїзд деякими українськими магістралями може стати платним.

Домовленості Путіна і Тимошенко - "не принизити Росію й не образити Україну"?

Верховна рада прийняла закон, який передбачає впровадження плати за проїзд деякими магістралями.

Очікується, що документ дозволить залучити в українські проекти іноземні компанії, які відмовлялися брати участь в будівництві магістралей через відсутність гарантій компенсації з боку держави.

Держава гарантує інвестору певну інтенсивність руху по новій магістралі або компенсацію збитків у разі невідповідності траси належному рівню. "В Україні дотепер не реалізований жоден концесійний проект (залучення приватного сектору в управління державними власністю – ТСН.ua), саме з цієї причини: інвестори не були упевнені, що зможуть повернути кошти, вкладені у будівництво дороги, у разі нижчої інтенсивності руху по ній в порівнянні з розрахунковою", - прокоментував ситуацію директор компанії "Альтком" Ігор Карнаков.

За словами керівника Укравтодору пана Гуржоса, новий закон передбачає можливість будь-якої концесійної моделі, зокрема поширену в Європі експлуатаційну модель концесії, коли інвестор кошти засоби в проектування, фінансує будівництво дороги, експлуатує її, а держава протягом договірного терміну (близько 25 років) повертає йому вкладені кошти. Саме цей механізм дозволить побудувати нові автотраси в Україні - більшість існуючих магістралей (загальна протяжність - 170 тис. км) будувалася в 50-70-ті роки: тоді передбачалися менші об"єми вантажопотоків. "Крім того, через відсутність коштів у бюджеті вже пропущено від двох до чотирьох капітальних ремонтів окремих доріг", - підкреслив Вадим Гуржос.

Максимальний і мінімальний розміри платні за користування магістралями визначає Кабінет міністрів. Обов"язковою умовою для інвестора є будівництво або реконструкція об"єкту концесійної угоди. У законі також збережена норма про необхідність наявності безкоштовної дороги - альтернативи платній трасі.


Джерело: TCH.ua
Посилання на джерело:  Antiraider.ua

Повернутися до розділу


Інші публікації: