antiraider.org  

Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
Сократилось ли количество рейдерств благодаря новому закону в 2017 году?
У нотариусов есть определенный уровень недопонимания относительно того, за что и как Минюст отключает их от реестров. Мы договорились, что создадим рабочую группу, которая создаст методику с четко определенными критериями отключения реестров и аннулирования свидетельств.

Этой осенью на украинских полях возобновятся конфликты между аграриями и рейдерами
Этой осенью на украинских полях возобновятся конфликты между аграриями и рейдерами
В сентябре-октябре 2017 года на украинских полях может обостриться конфликт между арендаторами земель и рейдерами. Вероятно применение оружия и человеческие жертвы.

Защита иностранных инвестиций, в частности, украинских инвесторов от корпоративного рейдерства и мошенничества на Кипре
Защита иностранных инвестиций, в частности, украинских инвесторов от корпоративного рейдерства и мошенничества на Кипре
ВОО «Антирейдерський союз підприємців України» проведет пресс-конференцию: Защита иностранных инвестиций, в частности, украинских инвесторов от корпоративного рейдерства и мошенничества на территории Республики Кипр

Избиты люди «Антирейдерского союза»
Избиты люди «Антирейдерского союза»
В Киеве, на ул. Л.Толстого, 41 под офисом строительной кампании «ГЕОС» около 30 бандитов напали на мирный пикет Антирейдерского Союза. Избиты люди. Скорая увезла раненого. Милиция не вмешивается. Я дал команду активистам предпринять меры по самозащите.



Поляки забирають у «Гепи Харківського» російські тролейбуси та трамваї за борги

13/07/15
Поляки забирають у «Гепи Харківського» російські тролейбуси та трамваї за борги 13.07.2015 14:15 Суд зобов’язав Харківську міську раду та «ПЛ «Лізинг» передати ТОВ «Фінансова компанія «Приватні інвестиції» в рахунок погашення боргів 57 тролейбусів та 10 трамваїв, загальна вартість яких складає 40,30 млн. грн. // Про це йдеться у рішенні Львівського апеляційного господарського суду. 7 листопада 2006 року ПП «ПЛ Лізинг» (лізингодавець), ХКП «Міськелектротранс» (лізингоодержувач) і ТОВ «Дуотранс» (продавець) уклали тристоронній договір купівлі-продажу. «ПЛ Лізинг» закупило тролейбуси і трамваї в «Дуотрансу», а потім передало їх у лізинг «Міськелектротрансу». Всього за лізинговою програмою було поставлено 10 трамваїв і 90 тролейбусів. Вартість їх була оцінена в 120 млн. грн. В 2006 році Кабінет міністра під керівництвом Віктора Януковича ухвалив державну програму, за якою Харків мав отримати часткову компенсацію за нову техніку з державного бюджету. Але в 2007 році уряд Юлії Тимошенко прийняв нову постанову, згідно з якою закупівля електротранспорту фінансується з держбюджету тільки в тому випадку, якщо його виготовив вітчизняний виробник. За таких умов фінансування ХКП «Міськелектротранс» з держбюджету припинилося, оскільки тролейбуси і трамваї були російського виробництва. У комунального підприємства виникли перебої з платежами, оскільки в повному обсязі міський бюджет не міг забезпечити виплати за договором. Для придбання тролейбусів і трамваїв «ПЛ Лізинг» брало кредит у ПАТ «Кредобанк» під заставу купленого електротранспорту. «Кредобанк» належить «PKO Bank Polski S.A.», також поляку Лучину Ричарду належить «ПЛ Лізинг». У зв’язку з невиконанням кредитного договору з «ПЛ Лізинг» у 2010 році через суд було стягнено заборгованість в сумі 47,60 млн грн. У грудні 2011 року ПАТ «Кредобанк» відступило право вимоги по договору фінансовій компанії «Приватні інвестиції», засновником якої є Польський акціонерний банк «Загальна ощадна каса». У зв’язку з неспроможністю «ПЛ Лізинг» виплатити 47,60 млн грн. боргу, суд вирішив, що вимоги кредитора мають бути задоволені за рахунок майна, переданого в заставу. В травні минулого 2014 року рішенням господарського суду Львівської області визнано право власності ТОВ «Фінансова компанія «Приватні інвестиції» на 57 тролейбусів та 10 трамвайних вагонів в рахунок погашення боргу за кредитним договором. Ще 33 тролейбуси належать компанії на підставі договору про порядок виконання грошових зобов’язань від 13.11.2014, укладеного між позивачем та попереднім власником даного майна – ТОВ «Кредит фонд». Таким чином, Харкову сьогодні не належить жодного трамваю чи тролейбуса з спірної лізингової програми. У квітні цього року за клопотанням Харківської міськради суд поновив пропущений строк оскарження рішення госпсуду Львівської області, яким визнано власність ФК «Приватні інвестиції» на тролейбуси і трамваї. Після цього була подана апеляційна скарга. Представник харківської міськради у суді заявив, що протягом 2006-2011 років Департамент транспорту за договором фінансового лізингу спрямував 48,10 млн. грн. з бюджету м. Харкова та 4,17 млн. грн. – з державного бюджету. А відтак, міська рада набула права власності на частину предмету лізингу за цим договором. Також харків’яни вказали суду, що під час прийняття рішення транспорт входив до ліквідаційної маси ХКП «Міськелектротранс», тож вилучення майна повинно відбуватися лише в порядку ліквідаційної процедури. Крім того, представник міськради апелював, що суд першої інстанції не дослідив обставин щодо переходу до ТОВ «ФК «Приватні інвестиції» права вимоги за портфелем заборгованостей. Але суд не знайшов підстав для скасування рішення Господарського суду Львівської області, який зобов’язав Харківську міську раду та «ПЛ «Лізинг» передати ТОВ «Фінансова компанія «Приватні інвестиції» в рахунок погашення боргів 57 тролейбусів та 10 трамваїв. // НАШІ ГРОШІ
Посилання на джерело:  http://cripo.com.ua/?sect_id=10&aid=196518

Повернутися до розділу


Похожие публикации: