"Турбота" міської влади - це парковки на дитмайданчиках?
06/05/10 |
|
Під приводом турботи про автомобілістів, яким ніде ставити автомобілі, Дарницька РДА, точніше КП, яке у Дарницькому районі відповідає за облаштування парковок, активно трамбує землю навколо новобудов, займаючи землю ближче ніж 24 метри до будинку.
Але це, за законом при будинкова територія. Право нею розпоряджатися належить винятково мешканцям будинку, яке вони передоручають експлуатаційній організації: ОСББ або ж ЖЕКу. (ЖЕК, щоправда, завжди на боці РДА, тому потрібно організовувати ОСББ, щоб районна влада не брала гроші за паркову на вашій власній прибудинковій території) .
Отже, наразі, схема виглядає так. Будинок добудовують, здають в експлуатацію... І поки щасливі мешканці займаються ремонтом і ще не організувалися (а крім того сподіваються на те, що влада їм допомагатиме, а не шкодитиме), районне КП швиденько трамбує і обносить парканом навколишню територію, захоплюючи значні шматки прибудинкових територій.
І потім з цих парковок на вашій власній землі, за яку ви вже раз заплатили, купуючи квартиру у багатоквартирному будинку, з вас починають брати гроші, по другому колу, за паркування вашого авто. Куди йдуть ці гроші - ніхто ж не звітує.
Цікаво, що під час "прямої лінії" в одному з видань голова РДА Віталій Сташук, відповідаючи на запитання стосовно законності таких дій районного КП з паркування зробив вигляд, що він не в курсі і обіцяв розібратися.
А крім того запевнив, що будь-які посягання на землю біля багатоквартирного будинку ближче ніж 24 метри до нього є незаконними. Отже, усі власники будинків де підлеглий Сташука - пан Воробйов уже закатав стоянки можуть вимагати від РДА і особисто Сташука повернення їм їхньої землі і припинення збирання грошей за паркування на територіях, які є прибудинковою територією.
Другий аспект цієї проблеми - бачачи, що у деяких будинках люди не бажають дивитися на те, як їх обкрадають і організовано чинять цьому спротив, забудовники спільно з владою почали забудовувати мікрорайони так, щоб двір не можна було обгородити - щоб він був проїзним.
Скажімо, повз будинок на вулиці Драгоманова, 6 а щодня проїздить 400 автомобілів зі стоянки вранці і ті ж 400 авто заїздять на стоянку ввечері. І все це проїздить повз дитячий майданчик у дворі, отруюючи дітей.
З іншого ж боку цього будинку мешканці, об"єднавшись в ОСББ, облаштували свою стоянку, не віддавши районному КП свою територію і нині намагаються отримати від влади документи на свою землю.
Міська влада це питання гальмує, порушує кримінальні справи, тягне з ухваленням рішення у Київраді і так далі. Сташук, до речі, обіцяв розібратись і з цим питанням, а також заявив, що він найактивніший прихильник ОСББ і що ні в якому разі не допустить, щоб ОСББ у районі гнобили.
Ще один важливий момент - ми ніби європейська держава, то може давайте поводитися як європейці? А там будують багаторівневі паркінги, а не трамбують під стоянки землі, де мали б бути школи, дитсадки та стадіони.
Ви скажете - у нас теж будують. Так, але вартість найдешевшого паркомісця у Києві перевищує вартість більшості автомобілів у кілька разів. Хто купуватиме паркінг за 30 тисяч доларів якщо його авто коштує дві, три, ну хай навіть двадцять тисяч? Крім того, який сенс купувати паркомісце, коли машину можна ставити де завгодно, навіть на газоні? За даними фахівців-ріелторів, будівельні компанії намурували паркінгів і тепер чекають, хто їх у них купить - а купувати нікому, бо вони не потрібні.
Потрібними вони стануть тоді, коли стоянок просто на землі не буде, або ж вони коштуватимуть дорожче ніж під землею, або у багаторівневому паркінгу. А поставивши авто на газоні чи проїжджій частині власник взагалі ризикуватиме його позбутися, оскільки штраф за це буде непідйомним
Отоді паркінги почнуть продаватися, тоді буде вигідно будувати їх і на землі, і під землею. Зрештою, заради активізації продажу паркомісць у збудованих паркінгах забудовники могли б суттєво знизити ціну - вал придбання перекрив би витрати. А так очікування якогось спекулятивного зростання ціни зводить нанівець саму ідею цивілізованого паркування автомобілів...
І останній аспект паркувальної теми спальних районів. Близькість Позняків до транзитної траси перетворює проїжджу частину вулиць Ревуцького, Драгоманова та інших у місце відстою великовантажного транспорту.
Величезні ваговози приїздять на наші вулиці як до себе додому займають крайню праву смугу з обох боків проїжджої частини і нікого це не цікавить. Більше року стоїть розвалена вантажівка просто на перехресті, звідки виїздить щонайменше тисяча авто щодня.
Ця вантажівка спричиняє незручності водіям, створює небезпечну ситуацію на дорозі і є прикладом кричущої безгосподарності і неуваги влади до того, що робиться у районі. Що казати, якщо навіть навпроти Дарницької РДА ваговози можуть стояти місяцями на проїжджій частині. Чи у Дарницькому районі немає ДАІ, міліції?
Питання, по-моєму, риторичне. Влада - це ми з вами. Ми повинні об"єднатися і змусити місцевих князьків або щось робити, або йти собі геть.
Що може зробити кожен мешканець району, мікрорайону?
Підписати звернення до уряду, президента, Генпрокуратури, яке незабаром з"явиться у консьєржів у тих будинках, мешканці яких зацікавляться темою і готові підтримати рух за облаштування району, за перетворення його у комфортне середовище.
Адже, якщо кожен з нас просто мовчатиме, то якийсь підприємливий чиновник придумає, як брати гроші навіть за стояння ваговозів під нашими вікнами, на наших вулицях, і ми вже ніколи від них не позбудемося. Так і будемо бродити між будинками, автостоянками і ваговозами у районі без зелені, шкіл, стадіонів.
З чогось треба починати. І якщо ви не збираєтесь найближчим часом тікати з країни - включайтесь у рух за перетворення Позняків, Дарницького району, всього Києва, а потім і всієї України на територію комфорту. Ніхто крім нас самих нам не допоможе.
Оксана Тихонович,
голова ОСББ "Позняки-комфорт"
Джерело: Українська правда - Київ
Але це, за законом при будинкова територія. Право нею розпоряджатися належить винятково мешканцям будинку, яке вони передоручають експлуатаційній організації: ОСББ або ж ЖЕКу. (ЖЕК, щоправда, завжди на боці РДА, тому потрібно організовувати ОСББ, щоб районна влада не брала гроші за паркову на вашій власній прибудинковій території) .
Отже, наразі, схема виглядає так. Будинок добудовують, здають в експлуатацію... І поки щасливі мешканці займаються ремонтом і ще не організувалися (а крім того сподіваються на те, що влада їм допомагатиме, а не шкодитиме), районне КП швиденько трамбує і обносить парканом навколишню територію, захоплюючи значні шматки прибудинкових територій.
І потім з цих парковок на вашій власній землі, за яку ви вже раз заплатили, купуючи квартиру у багатоквартирному будинку, з вас починають брати гроші, по другому колу, за паркування вашого авто. Куди йдуть ці гроші - ніхто ж не звітує.
Цікаво, що під час "прямої лінії" в одному з видань голова РДА Віталій Сташук, відповідаючи на запитання стосовно законності таких дій районного КП з паркування зробив вигляд, що він не в курсі і обіцяв розібратися.
А крім того запевнив, що будь-які посягання на землю біля багатоквартирного будинку ближче ніж 24 метри до нього є незаконними. Отже, усі власники будинків де підлеглий Сташука - пан Воробйов уже закатав стоянки можуть вимагати від РДА і особисто Сташука повернення їм їхньої землі і припинення збирання грошей за паркування на територіях, які є прибудинковою територією.
Другий аспект цієї проблеми - бачачи, що у деяких будинках люди не бажають дивитися на те, як їх обкрадають і організовано чинять цьому спротив, забудовники спільно з владою почали забудовувати мікрорайони так, щоб двір не можна було обгородити - щоб він був проїзним.
Скажімо, повз будинок на вулиці Драгоманова, 6 а щодня проїздить 400 автомобілів зі стоянки вранці і ті ж 400 авто заїздять на стоянку ввечері. І все це проїздить повз дитячий майданчик у дворі, отруюючи дітей.
З іншого ж боку цього будинку мешканці, об"єднавшись в ОСББ, облаштували свою стоянку, не віддавши районному КП свою територію і нині намагаються отримати від влади документи на свою землю.
Міська влада це питання гальмує, порушує кримінальні справи, тягне з ухваленням рішення у Київраді і так далі. Сташук, до речі, обіцяв розібратись і з цим питанням, а також заявив, що він найактивніший прихильник ОСББ і що ні в якому разі не допустить, щоб ОСББ у районі гнобили.
Ще один важливий момент - ми ніби європейська держава, то може давайте поводитися як європейці? А там будують багаторівневі паркінги, а не трамбують під стоянки землі, де мали б бути школи, дитсадки та стадіони.
Ви скажете - у нас теж будують. Так, але вартість найдешевшого паркомісця у Києві перевищує вартість більшості автомобілів у кілька разів. Хто купуватиме паркінг за 30 тисяч доларів якщо його авто коштує дві, три, ну хай навіть двадцять тисяч? Крім того, який сенс купувати паркомісце, коли машину можна ставити де завгодно, навіть на газоні? За даними фахівців-ріелторів, будівельні компанії намурували паркінгів і тепер чекають, хто їх у них купить - а купувати нікому, бо вони не потрібні.
Потрібними вони стануть тоді, коли стоянок просто на землі не буде, або ж вони коштуватимуть дорожче ніж під землею, або у багаторівневому паркінгу. А поставивши авто на газоні чи проїжджій частині власник взагалі ризикуватиме його позбутися, оскільки штраф за це буде непідйомним
Отоді паркінги почнуть продаватися, тоді буде вигідно будувати їх і на землі, і під землею. Зрештою, заради активізації продажу паркомісць у збудованих паркінгах забудовники могли б суттєво знизити ціну - вал придбання перекрив би витрати. А так очікування якогось спекулятивного зростання ціни зводить нанівець саму ідею цивілізованого паркування автомобілів...
І останній аспект паркувальної теми спальних районів. Близькість Позняків до транзитної траси перетворює проїжджу частину вулиць Ревуцького, Драгоманова та інших у місце відстою великовантажного транспорту.
Величезні ваговози приїздять на наші вулиці як до себе додому займають крайню праву смугу з обох боків проїжджої частини і нікого це не цікавить. Більше року стоїть розвалена вантажівка просто на перехресті, звідки виїздить щонайменше тисяча авто щодня.
Ця вантажівка спричиняє незручності водіям, створює небезпечну ситуацію на дорозі і є прикладом кричущої безгосподарності і неуваги влади до того, що робиться у районі. Що казати, якщо навіть навпроти Дарницької РДА ваговози можуть стояти місяцями на проїжджій частині. Чи у Дарницькому районі немає ДАІ, міліції?
Питання, по-моєму, риторичне. Влада - це ми з вами. Ми повинні об"єднатися і змусити місцевих князьків або щось робити, або йти собі геть.
Що може зробити кожен мешканець району, мікрорайону?
Підписати звернення до уряду, президента, Генпрокуратури, яке незабаром з"явиться у консьєржів у тих будинках, мешканці яких зацікавляться темою і готові підтримати рух за облаштування району, за перетворення його у комфортне середовище.
Адже, якщо кожен з нас просто мовчатиме, то якийсь підприємливий чиновник придумає, як брати гроші навіть за стояння ваговозів під нашими вікнами, на наших вулицях, і ми вже ніколи від них не позбудемося. Так і будемо бродити між будинками, автостоянками і ваговозами у районі без зелені, шкіл, стадіонів.
З чогось треба починати. І якщо ви не збираєтесь найближчим часом тікати з країни - включайтесь у рух за перетворення Позняків, Дарницького району, всього Києва, а потім і всієї України на територію комфорту. Ніхто крім нас самих нам не допоможе.
Оксана Тихонович,
голова ОСББ "Позняки-комфорт"
Джерело: Українська правда - Київ