Коломойський шантажує уряд зупинкою НПЗ
11/11/08 |
|
Про це у понеділок повідомив голова правління НПЗ "Галичина" Олександр Лазарко.
Нафтопереробний завод "Галичина" і підприємство "Нафтохімік Прикарпаття" планують зупинити на початку грудня.
За інформацією менеджера, власник підприємств піде на такі крайні заходи, якщо уряд не виконає його вимоги.
Перше - влада повинна продовжити дозвіл на випуск дизпалива низької якості. Друге - уряд повинен негайно погодити договір з азербайджанською компанією SOCAR на постачання каспійської нафти через "Одеса - Броди" в аверсному режимі. Без цієї сировини західноукраїнські заводи "Привату" не можуть далі працювати.
За словами голови правління НПЗ "Галичина" Олександра Лазорко, на початку вересня Міністерство палива й енергетики відмовилося продовжити дію технічних умов виробництва дизельного палива низької якості (із змістом сірки не більше 0,5%).
"У результаті цього ми змушені використовувати тільки низькосірнисту сировину, а в такій ситуації ми зможемо розраховувати тільки на переробку західноукраїнської нафти, що зараз і відбувається", - скаржиться менеджер.
Подібна ситуація склалася і на другому підприємстві, що належить Ігорю Коломойському. За словами Лазорко, "Нафтохімік Прикарпаття" (Івано-Франківська область) також може зупинити виробництво до кінця місяця.
У результаті зупинки двох підприємств роботу втратять близько 3,5 тис. людей.
В Міністерстві палива й енергетики відповідальність за продовження дозволу на випуск низькоякісного палива перекладають на Держспоживстандарт.
За словами заступника міністра палива й енергетики Бурзу Алієва, попередній дозвіл на продовження терміну дії технічних умов Міністерство палива і енергетики дало.
"Зараз ми вчергове рекомендували продовжити технічні умови, але остаточне рішення залишається за Держспоживстандартом. Пояснити, чому це відомство не продовжило термін дії дозволу, я не можу", - запевняє чиновник.
Крім того, невирішеним для "Привату" залишається питання з підписанням договорів про перекачування імпортної нафти через нафтопровід "Одеса - Броди". За словами Лазорко, це є причиною того, що завод в цей час працює тільки на 30%.
Джерело: Економічна правда